نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ظروف یکبار مصرف مناسب با مواد غذایی گرم کدامند؟ در ایام ماه محرم و صفر که بازار نذری داغ است، ظروف...

  هفت ماده غذایی برای تقویت سلامت جسمی این منابع غذایی سرشار از ویتامین ‍‍C و E ، آهن و ک...

  روغن نارگیل برای قلب مفید نیست محققان دانشگاه کویینزلند استرالیا اثبات کرده‌اند ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط چاقی با یک پنجم موارد مرگ و میر در انسان تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چاقی می تواند عامل یک پنجم مرگ و میر انسان‌ها باشد.
رژیم های لاغری و ریزش مو رژیم می گیرید که لاغر شوید و با این کار می خواهید اندام متناسب تری داشته باشید و سلامت تان را هم حفظ کنید، اما چند روز یا چند هفته که از شروع برنامه رژیم غذایی می گذرد، موها یکی یکی شروع می کند به ریختن. اگر به وضع قبلی بازگردید، سعی و تلاش تان در این مدت بیهوده بوده است و اگر کاری به کار ریزش موها نداشته باشید هم مشکل دیگری برای خودتان درست خواهید کرد.
چند درصد از کالاهای اساسی با ارز نیمایی و ترجیحی وارد می شوند؟ پایگاه خبری لقمه: گرچه هنوز تکلیف حذف ارز ۴۲۰۰ مشخص نیست اما در آستانه تصمیم‌گیری در این رابطه، سهم واردات اقلام اساسی با ارز ترجیحی تا چند برابر ارز نیمایی سنگین‌تر است، به طوری که فقط ۲۰ درصد ارزش دلاری و حدود ۱۲ درصد حجم واردات این کالاها در سامانه نیما تامین ارز می‌شود.
9 نکته خوب و بد درباره کاهش وزن نتایج جدید مطالعات محققان نشان می دهد، کاهش پنج تا 10 درصد از وزن بدن علاوه بر تقویت سلامت عمومی، خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت را نیز کاهش می دهد اما این کاهش وزن می تواند اثرات سوء نیز داشته باشد.