نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه چیزی باعث چاقی می شود؟ چرا بعضی افراد چاق و بعضی دیگر لاغر هستند؟ آیا چاق...

  علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قار...

  موادغذایی مفید برای سلامت پوست، مو و ناخن تابحال دقت کرده‌اید که چقدر وقت و هزینه خرج تقویت ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
هرگز این مواد غذایی را پس از تاریخ انقضای مصرف نکنید تاریخ انقضا بر روی بسته‌بندی مواد غذایی درج شده و به این وسیله مصرف کننده از تاریخ تولید و انقضا محصول مطلع می‌شود. مصرف برخی مواد غذایی بعد از تاریخ انقضا موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری‌ها می‌شود.
فواید و مضرات پروتئین برای بدن پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از مواد مغذی است که مصرف آن برای بدن انسان ضروری است. این ماده به ساخت و بهبود عضلات بدن و استخوان‌ها کمک می‌کند. رژیم‌هایی که حاوی پروتئین بسیار بالایی هستند خطرات متعددی را برای بدن انسان به همراه خواهند داشت. در این مقاله ما قصد داریم به این خطرات بپردازیم.
معجزه یک رژیم غذایی، مهار افسردگی با سیب پایگاه خبری لقمه: سروتونین سبب ایجاد تحرک و نشاط در بدن می‌شود و احساس مثبت بودن، خوب بودن یا مفید بودن در فرد را تقویت می‌کند. کاهش سطح سروتونین مغز از علل اصلی پرخاشگری، کم‌حوصلگی و افسردگی است.