نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکاتی درباره نگهداری از کابینت های mdf رعایت این نکات عمر کابینت شما را افزایش می دهد.

  آناناس میوه سرشار از خاصیت آناناس هم جزء میوه‌های «خوش قیمت»، خوشمزه و سرشار ...

  دلیل پوسیدگی فزاینده دندان‌های کودکان چیست؟ پایگاه خبری لقمه: یک متخصص دندانپزشک کودکان گفت: ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا لاغر شدن با آب امکان‌پذیر است؟ یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی بابیان اینکه یکی از عادت‌های غذایی غلط در ایران نوشیدن چای یا قهوه بلافاصله بعد از صرف هر وعده غذایی است، گفت: «این عادت غلط غذایی ممکن است به‌مرورزمان باعث بروز کم‌خونی مخصوصاً در خانم‌ها شود چراکه با رقیق شدن شیره‌های گوارشی عمل هضم به‌خوبی صورت نمی‌گیرد و همچنین ترکیبات موجود در چای مانع جذب برخی از املاح و مواد معدنی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها آهن مخصوصاً آهن با منشأ گیاهی است.»
یک متخصص طب سنتی: زیاد ترشی نخورید یک متخصص طب سنتی گفت: افراد کم‌خون باید از مصرف زیاد ترشی‌ها بپرهیزند چرا که ترشی‌ها خون سازی را کم می‌کنند، همچنین ترشی‌ها آسیب به معده, ضعف اعصاب و موجب بروز ایجاد بیماری‌های عصبی در دراز مدت و پیری زودرس می‌شود.
۶ عادتی که همانند سیگار کشیدن مضر است گفته می شود، علاوه بر سیگار کشیدن عادت های ناسالم دیگری نیز وجود دارد که پیامدهای آن با عوارض سیگار کشیدن فرق چندانی ندارد.
این سبزی ها را در فصل بهار زیاد بخورید هر فصلی سبزیجات ویژه خود را دارد. گرچه زمستان تمام شده و روزهای زیبای بهار فرا رسیده اما لازم است تا بدن را از نظر ویتامین ها و آنتی اكسیدان ها تقویت كرد و برای روزهای گرم آینده نیروی تازه ای گرفت.