نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  5 خوردنی كاهش‌دهنده درد پنج ماده غذایی در كاهش التهاب و درد در تمام بدن مؤ...

  رعایت تعادل در تغذیه بعد از ماه رمضان پایگاه خبری لقمه: در ماه رمضان به علت کم شدن وعده...

  با ذرت به جنگ با کم خونی بروید متخصصان تغذیه می‌گویند ذرت به دلیل اینکه غنی از ری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.
چاقی در کودکی زمینه ساز بروز همه این بیماری‌ها پایگاه خبری لقمه: رئیس پنجمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: سن ابتلا به عوارض ناشی از چاقی (دیابت و فشارخون) به حدود ۱۰ تا ۱۹ سال رسیده است.
230هزار تومان برای یک شام دو نفره‌ در تهران! این روزها رفتن به رستوران‌های لوکس به یک جاذبه‌ی گردشگری در تهران تبدیل شده و مردم تلاش می‌کنند، برای یک‌بار هم که شده، به رستورانی بروند که برای خودش اسم و رسمی دارد.
دوری از این بیماری‌ها با مصرف ماست کم چرب پژوهش‌ها بیانگر این است که اضافه کردن ماست کم چرب به غذای روزانه، ریسک بالا بردن فشار خون را کاهش می‌دهد.