نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چیپس‌های سرطان‌زا نخورید دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چیپس و اسن...

  خوب جویدن غذا، راز کاهش وزن است اگر قصد دارید وزنتان را کم کنید یک روش بسیار موثر ...

  آیا گوشت کبابی خطرناک است؟ بهترین روش برای پختن گوشت در وهله اول بخارپزکردن، ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چه بخوریم تا خوب بخوابیم؟ یک کار‌شناس تغذیه مرکز دیابت دانشگاه علوم پزشکی یزد با تاکید بر این که شام را باید قبل از ساعت ۹ شب صرف کرد، تاکید کرد: هنگام صرف شام باید از مصرف زیاد غذاهای حاوی چربی و کربوهیدرات خودداری شود.
کی و چقدر آبمیوه به کودکمان بدهیم؟ هیچ هیجانی مثل تماشای اولین روز میوه خوردن بچه‌ها نیست. وقتی که میوه را به سروصورت‌شان می‌مالند وصحنه‌های بدیعی را به وجود می‌آورند. برای همین والدین همیشه منتظر رسیدن این روز هستند و در مورد مصرف میوه درتغذیه کودک شان سوالاتی دارند.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
اشتباهات رایج در آشپزی و راه حل آنها احتمالا شما هم ادویه را در دسترستان کنار اجاق گاز نگه می‌دارید، یا وقتی عجله دارید در ظرف و ماهیتابه با این گمان که کار پخت و پز غذا زود‌تر تمام شود، مقدار بیشتری مواد غذایی می‌ریزید؛ بعید نیست در این مواقع زیاد هم منتظر خوب داغ شدن روغن نشوید. این گونه کارهای اشتباه را در حین آشپزی بسیاری افراد می‌توان دید.