نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مس، چدن یا بلور؛ کدام را انتخاب می کنید؟ آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که کدام ظروف من...

  چطور وزن‌مان را به سرعت کم کنیم اما به سلامتی مان لطمه نزنیم؟ از رژیمهای سخت خسته شده اید ؟ از این روشهای سالم و...

  لاغری و عمر بیشتر با روزی یک مشت آجیل متخصصان تغذیه و سلامت در انگلیس می‌گویند: افرادی ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ماست بستنی چه ویژگی هایی دارد اگر بابت سلامت ماست‌بستنی‌ها نگران هستید، دانستن چند نکته به شما کمک می‌کند تا خوراکی سالم‌تری داشته باشید.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
جلوگیری از ابتلا به افسردگی با مصرف لبنیات یک روانپزشک با تاکید بر مصرف لبنیات تازه و مغزهایی مانند پسته، بادام و گردو گفت: بیشترین میزان سرتونین در ماست و شیر تازه دیده می‌شود.