نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سیب مفید است، برای زنان مفیدتر دانشمندان دریافتند 240 کالری‌ای که هر روز از طریق ...

  میوه طالبی را همراه غذا مصرف كنید یك متخصص علوم تغذیه در یزد با بیان این كه ویتامین ...

  وقتی مواد غذایی قاتلند! گاهی خوراكی خریداری شده از نظر ظاهری کیفیت بالایی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
وزن کم کردن سریع واقعا ممکن است! برخی از متخصصان بر این باورند، كاهش وزن سریع اصلا جالب نیست و باید كاهش وزن در مدت طولانی انجام شود اما امروزه تحقیقات نشان داده، اگر به درستی برنامه كاهش وزن و رژیم آن اجرا شود، هیچ‌اشكالی به كاهش وزن نسبتاسریع وارد نیست!
جنسینگ ایرانی بخورید! بررسی ها نشان می دهند یکی از اصلی ترین فایده های سیاه دانه در بهبود سیستم ایمنی بدن و تقویت آن است، به طوری که حتی در بیماران مبتلا به صرع نیز مصرف آن سبب کاهش حملات تشنج می شود.
چرا ب آ از جشن عکاسان سینما حمایت کرد/حس خوب در کنار برندینگ پایگاه خبری لقمه:مدیر تبلیغات و از سهام داران گروه تولیدی ب.آ از دلایل حضور این برند قضای در کنار هنرمندان و حمایت از رویدادهای هنری همچون جشن عکاسان سینما سخن گفت.