نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین راه برای کاهش چربی شکم کدام است؟ مصرف کالری بالا و کاهش فعالیت بدنی سبب چاقی و افزا...

  نوشابه‌های انرژی زا احتمال نازایی در زنان را افزایش می‌دهد پزشک طب سنتی و اسلامی ارومیه معتقد است: مواد تشکیل...

  7عارضه مهم بی‌توجهی به مصرف نمک یددار یک فوق تخصص غدد با تاکید بر اینکه کمبود ید پس از ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
طرز تهیه و خواص گلاب/چه کسانی نباید گلاب بخورند از قدیم گلاب برای مردم خواص دارویی داشت اما امروزه گلاب هم در غذا و هم در طب پزشکی و طب سنتی به کار می رود حالا با ما همراه باشید تا از فواید مصرف گلاب بگوییم.
آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
نارنگی، تصفیه کننده خون ین میوه غنی از ویتامین C و فیبر است. نارنگی که بومی جنوب شرق آسیاست مانند پرتقال خواص زیادی دارد.