نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب سرد کبد را چرب می‌کند یک متخصص طب سنتی مصرف ترشی و خوراکی‌های سرد را موج...

  مواد غذایی ممنوعه برای نوزادان زیر یکسال متخصص کودکان و نوزادان گفت: عسل، نمک، سفیده تخم‌مر...

  آیا سیب‌زمینی سرخ کرده و یخ و نوشابه دوست دارید؟ آیا می‌دانستید مصرف بیش از اندازه برخی مواد غذایی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بدترین و بهترین پیش غذاها را بشناسید فریب ظاهر زیبای پیش غذاها را نخورید، چرا که برخی از این پیش غذاهای زیبا، درون خود غول کالری را پنهان کرده اند.
چرا قهوه در ایران گران است؟ قهوه که پس از آب ارزان‌ترین نوشیدنی در جهان است در اولویت 10 واردات قرار دارد و کالای لوکس ایرانی محسوب می‌شود لذا قهوه کیلویی 35 هزار تومان به قیمت کیلویی 120 هزار تومان فروخته می‌شود.
زخم زبان سرطان می آورد! ماهیچه کوچک و سرخ رنگی که توانایی های بسیاری دارد و مانند یک دست، کارهایی را انجام می دهد که هیچ عضو دیگری در بدن انسان قادر به انجام آن نیست. این ماهیچه زبان نام دارد.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟