نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نذورات داغ را در ظروف یکبار مصرف نریزید یک متخصص تغذیه با هشدار نسبت به عوارض استفاده از ظ...

  کمبود این ویتامین با خطر مرگ همراه است این ویتامین حیاتی به ویتامین آفتاب نیز معروف است.

  خوردن در حین راه رفتن سبب افزایش وزن و چاقی می‌شود خوردن در حین حرکت و راه رفتن می تواند منجر به افزا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی صاحب برند قاتل می شود! پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس بازاریابی مدرن در مورد اشتباه جدی برندهای موفق غذایی کشور توضیحاتی ارائه داد.
دلسوزترین گیاه دارویی برای دستگاه گوارش «هل» به عنوان طعم‌دهنده‌ مطبوع مواد خوراکی شناخته شده اما دانه هل علاوه بر بو و طعم خوش، خاصیت دارویی نیز دارد و از همه مهمتر برای تسکین مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی استفاده می‌شود.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
رستوران داری رابرت دنیرو و مایکل جردن چگونه است؟ ستاره های مشهور دنیا چه در حوزه فیلم و سریال باشند، چه موسیقی یا ورزش یا ... تلاش می کنند تا به شاخه های دیگر کسب و کار نیز روی آورده و با کمک شهرت و اعتبار خود پول بیشتری بدست آورند.