نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  4 باور رایج که رژیم غذایی شما را خراب می‌کند برای این که تغذیه‌ی سالم و وزن متعادلی داشته باشید...

  خواص درمانی کلم بروکلی یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: مصرف کلم بروکلی از ...

  خواص کاکائو را بشناسید نتایج بررسی های متعدد نشان می دهد، کاکائو برای حفظ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توصیه های طب سنتی در دوران بارداری بارداری، دوران سرنوشت سازی برای جنین و مادر است و باید به اصول تغذیه‌ای و بهداشتی این دوران توجه شود.
داروهای گیاهی کاهش وزن حاوی شیشه هستند دکتر ناصحی با هشدار نسبت به مصرف داروهای لاغری در زنان گفت: :« عده ای از افراد سودجو از تمایل خانم ها برای کاهش وزن استفاده می کنند و با توصیه های غیر علمی و تجویز برخی از داروها که به عنوان داروهای گیاهی مطرح می شوند و حاوی مواد محرک روانی هستند انها را به ورطه اعتیاد میکشانند.
101نکته برای این‌که یک آشپز حرفه‌ای شویم؟ در این مقاله دانستنیهای لازم برای آشپزی آورده شده است تا برای کسانیکه تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد این مقاله دارای چندین بخش است که هر قسمت جداگانه مشخص و نکات یک سری از غذاها ذکر شده است مطالعه این مقاله به هر بانوی ایرانی توصیه می شود.
«آردگیز گردانی» آیین سنتی هرمزگانی ها در نیمه شعبان «آردگیز گردانی» از آیین های سنتی در استان هرمزگان است که براساس آن ذوستداران اهل بیت(علیهم السلام) در شب میلاد امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) برای سلامتی آن حضرت، نذورات توزیع می کنند.