نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مبتلایان به میگرن از خوردن این میوه پرهیز کنند مصرف موز می‌تواند سردرد‌های میگرنی را در مبتلایان ...

  غذا و میوه‌های فریزری چه ضررهایی دارند؟ فریز كردن غذاهای طبخ شده برای استفاده دوباره از آن...

  ویتامین های گروه ب و بیماریهای قلب وعروق لقمه: آیا می دانید که ویتامین های B باعث کاهش ریسک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رابطه شکم گرسنه با رابطه زناشویی ناموفق! داشتن رابطه زناشویی سالم، صحیح و متعادل یکی از مهم‌ترین شروط برای پایداری و ثبات زندگی زناشویی به ویژه در زوج‌های جوان است. اهمیت این موضوع به حدی است که در متون طبی مکاتب درمانی طبیعی و مدرن به این موضوع اشاره شده است.
چلوکباب شاهکار چه کسی بود؟ یک مغازه بود و جارچی اش که سر ظهر راه می افتاد در کوچه و بازار و مردان محله را به ناهار دعوت می کرد. مردها جمع می شدند توی دکان و روی سکوهایی که دور تا دورش ساخته بودند، می نشستند تا سینی معروف چلوکبابی جلویشان گذاشته شود. یک سینی بزرگ با بشقاب و نان سنگگ و پیاز و سماق و دوغ و گاهی شربت آبلیمو.
درمان عفونت‌ و سینوزیت با دود «عنبر نسارا» پایگاه خبری لقمه: در مطلب پیش رو درباره خواص «عنبر نسارا» برای مقابله با عفونت های شدید و درمان سرماخوردگی و سینوزیت می خوانید.
همه چیز درباره محبوب‌ترین نوشیدنی دنیا برای تعداد بی‌شمار مردمی که به این نوشیدنی باستانی و 5 هزار ساله وابسته‌اند، چای یعنی زندگی، یعنی آغاز روز و در یک کلام بخشی از فرهنگی جهانی که پیر و جوان در هر نقطه این کره خاکی روز خود را با آن آغاز می‌كنند و ادامه می‌دهند.