نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داروهای گیاهی هم عوارض دارند/ عطاری‌ها سرخود تجویز نکنند رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران گفت: داروهای گیاهی ...

  انبه تنظیم کننده قندخون افراد چاق اثرات طبی انبه به تازگی بیشتر شناخته شده است و برخ...

  با مضرات جوش ‌شیرین آشنا شوید یک متخصص تغذیه گفت: جوش شیرینی که برای تهیه خمیر ن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تأثیر شکلات در افزایش قدرت مغز تحقیقات جدید دانشمندان مصرف شکلات را با تعداد برندگان جایزه نوبل در یک کشور مرتبط دانسته و نشان داده است که مصرف شیرینی می تواند به قدرت مغز بیافزاید.
ناگفته هایی از وضعیت صنعت چاپ در کشور /لزوم توجه به صنعت بسته بندی پایگاه خبری لقمه: عدم پذیرش و باور به اینکه بسته‌بندی ارزش افزوده‌ی فوق‌العاده برای محصول ایجاد می‌کند، عمدتاً به این امر به عنوان یک هزینه سربار نگاه شده و همیشه قیمت‌ها در بخش چاپ سرکوب شده است و صنعت چاپ کشور را با مشکل مواجه کرده است.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
بهترین صبحانه های زمستانی یك متخصص تغذیه با تاكید بر لزوم مصرف صبحانه، گفت: پس از صرف یك صبحانه كامل، میان وعده‌هایی مانند میوه یا شیر، نیاز كودكان را در زنگ‌های تفریح به بهترین نحو برطرف می‌كند.