نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  افزایش ریسک مرگ دیابتی ها با غذاهای فوق فرآوری شده پایگاه خبری لقمه: تحقیقات جدید نشان می دهد که غذاه...

  ارتباط سرطان معده با مصرف نمک توصیه شده است که مصرف روزانه نمک درحدود ۶ گرم یعن...

  تجربه کرونا و لزوم تاکید بر تغذیه سالم پایگاه خبری لقمه: حالا که شاید بیش از هر زمان دیگر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه شکم خود را کوچک کنیم؟ چربی های دور کمر و ظاهر بدی که این چربی های اضافه به ترکیب بدن می دهند، ممکن است برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند. احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ترکیب بندی بدن هم تاثیر گذار خواهند بود.
رمضان شیرین برای بیماران قندی همه ما می‌توانیم از این فرصت در وجوه مختلف زندگی بهره بگیریم و به یقین یكی از این موارد كه بر آن تاكید هم شده، توجه به سلامت جسم است. دیابتی‌ها نیز یكی از گروه‌هایی هستند كه باید به این مساله توجه داشته باشند. پس لازم است پیش از آغاز ماه رمضان و روزه‌داری ضمن مشورت با پزشك خود، نكات خاصی را نیز رعایت كنند.
آنچه باید در مورد رنگ میوه‌ها بدانید تنوع رنگی میوه‌ها و سبزی‌ها فقط برای لذت بردن از تماشای آنها نیست.به گفته محققان این رنگ‌ها به ما می‌گویند کدام رنگ از میوه‌ها و سبزیجات با کدام بیماری مقابله می‌کند و مصرف آنها احتمال ابتلا به کدام بیماری‌ها را در بدن به حداقل می رساند.
هشدارهای تغذیـه‌ای به گیاهخواران با مواد مغذی ضروری برای گیاهخواران(vegetarian) آشنا شوید تا بتوانید به آنها کمک کنید به نیازهای بدن خود پاسخ دهند.