نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین روش پخت ماهی هدف از خوردن ماهی چیست و چرا مصرف حداقل 2 وعده گوش...

  تأثیر مصرف مكمل كراتین و مخلوط كراتین – كربوهیدرات بر توان بی هوازی و شاخص های آسیب سلولی پایگاه خبری لقمه: امروزه مصرف مكملهای غذایی در ورز...

  در 3 ماهه اول بارداری گلپر نخورید! گلپر یکی از معروف‌ترین گیاهان در طب سنتی برای درما...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هرگز این مواد غذایی را پس از تاریخ انقضای مصرف نکنید تاریخ انقضا بر روی بسته‌بندی مواد غذایی درج شده و به این وسیله مصرف کننده از تاریخ تولید و انقضا محصول مطلع می‌شود. مصرف برخی مواد غذایی بعد از تاریخ انقضا موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری‌ها می‌شود.
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
نکاتی در مورد حضور موفق در نمایشگاه های بین المللی اولین قدم برای ورود به بازارهای صادراتی و شناسایی مشتریان بین الملل، حضور در نمایشگاههای بین المللی در منطقه های شناسایی شده است.
شام ‌خوردن را كنار نگذارید «شب‌ها شام نمی‌خورم، برنج و نان را كه كاملا از وعده غذایی شب حذف كرده‌ام، شب‌ها یك لیوان شیر، یك ظرف سالاد یا حتی یك عدد سیب به عنوان شام برایم كافی است». اینها جملاتی است كه این روزها از زبان بسیاری از افراد و بخصوص خانم‌ها می‌شنویم.