نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کودکان ماهی بخورند یا نخورند؟ برخی شواهد حاکی از آن هستند که مصرف ماهی طی باردار...

  میوه های ضد آلودگی هوا را بشناسید مصرف روزانه یک عدد سیب می تواند عوارض ناشی از آلود...

  هشدار وزارت بهداشت : میوه های چسبناك یا براق سمی اند رییس اداره بهداشت كشاورزی وزارت بهداشت از مردم خوا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فشار خون خود را بدون دارو کنترل کنید فشار خون بالا برای هر فردی یک عامل نگران کننده و تهدیدآمیز به شمار می آید که حتی می تواند باعث مرگ شود.در این مقاله قصد داریم راه های کاهش فشار خون بدون استفاده از دارو را به شما معرفی کنیم.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
تغذیه در سفرهای تابستانی چگونه می‌توان در طول سفر که غذای روح فراهم می‌شود، با رعایت چند نکته ساده تغذیه‌ای سلامت جسم را تامین کنیم و سفری دلپذیر را تجربه نماییم.
آشنایی با 5 ماده غذایی با کالری صفر خوشبختانه خداوند مواد غذایی کم یا بی کالری را در طبیعت نهاده است تا بتوانیم استفاده کنیم و از کالری دور باشیم و در عین حال بدن مان ضعیف نشود. با ما باشید تا با 5 نمونه از کم کالری ترین مواد غذایی آشنا شوید.