نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراکی هایی که برای هوش کودکان سم هستند پدر و مادران بخصوص اگر کودکانی در سن پیش دبستانی د...

  وزن، تحرک و تغذیه عوامل مؤثر در ایجاد پوکی استخوان معاون مرکز تحقیقات استئوپروز گفت: تحرک و تغذیه از ...

  رفع کم خونی و یبوست با آلو پایگاه خبری لقمه: در بین میوه‌های فصل تابستان، آلو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گزارش تصویری/ افزایش مصرف فست فود در کودکان اگر گشتی در میان رستوران های شهرتان بزنید متوجه می شوید که کودکان هر روز بر شمار علاقه مندان بر فست فود اضافه می شوند.
مصرف روغن نامناسب در بارداری باعث اضافه وزن کودک می شود محققان دانشگاه ساوث همتون انگلیس دریافتند: مصرف انواع نامناسب روغن در دوره بارداری احتمال اضافه وزن کودکان متولد شده را افزایش می دهد.
با گرفتن این رژیم های لاغری مرگتان حتمی است! تب لاغری تب تندی است. خیلی‌ها حال و حوصله وزن كم كردن طی چند ماه را ندارند و دلشان می‌خواهد یك‌شبه ره صدساله را طی كنند. از سویی نه می‌توانند جلوی خوردنشان را بگیرند و نه طاقت گرسنگی دارند...
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.