نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دشمن وزن ایده‌آل را بشناسید درست است که چاق شدن به پرخوری و یا بد غذا خوردن مر...

  هشدار وزارت بهداشت درباره عرضه خشکبار کهنه توسط دست‌فروشان کارشناس مسوول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید ...

  با این 10 غذا پوستتان پیر می شود تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا پس از چندین روز تعطیل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تحلیل رستوران‌های رقیب برای بهبود راهبردهای بازاریابی خود پایگاه خبری لقمه: تحلیل رستوران‌های رقیب می‌تواند برای شما فرصتی باشد تا تحقیقات بازار را بهبود بخشید.
پایین‌ترین هزینه ماهانه یک خانواده 5 نفره چقدر است؟ در سالهای اخیر که معجزات هزاره سوم پولهای نفت کشور را با شعبده بازی و شامورتی بازی غیب کرده و تحریم را بر سر ملت ریخته اند، مهمانی ناخوانده به نام گرسنگی به خانه های اقشاری از مردم راه یافته است. اکنون هربار که به مغازهای پا میگذاری، گرسنه ای سر میرسد و از تو تقاضا میکند برایش تکه ای پنیر یا قالبی کره یا بسته ای نان بخری. هرچقدر هم در گوش ما بخوانند که این گدایان ثروتمندند و حقه بازند و زیر پوشش باندهای مافیایی فعالیت میکنند، به خرج ما نمیرود چون ما با چشم میبینیم که از سال 84 تا 92 ما که ما باشیم و شغل داریم و سر هر ماه حقوقی به حساب مان ریخته میشود، در خرج زندگی لنگ میزنیم...
ویتامین C از مسمومیت ناشی از سرب جلوگیری می‌کند تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف کافی ویتامین C بدن انسان را از مسمومیت ناشی از ترکیبات سرب محافظت می‌کند.
نفخ؛ نشانه بیماری‌های خطرناك هر فرد در هر دم و بازدم همراه با اكسیژن و دی‌اكسید كربن، گازهای متان، هیدروژن و نیتروژن را از طریق مری وارد دستگاه گوارش خود می‌كند، به طوری كه در دستگاه گوارش ما همیشه 200 سی‌سی هوا وجود دارد.