نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  تأثیر مصرف مكمل كراتین و مخلوط كراتین – كربوهیدرات بر توان بی هوازی و شاخص های آسیب سلولی پایگاه خبری لقمه: امروزه مصرف مكملهای غذایی در ورز...

  شکلات را تقسیم کنید تا خوشمزه‌تر شود! پژوهش محققان دانشگاه ییل حاکی از آن است که خوردن ش...

  این میوه تابستانی شما را مقابل سرماخوردگی بیمه می کند همچنین میزان پتاسیم موجود در این میوه به میزان 240...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تقسیم بندی جالب افراد توسط کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: فوتبال بین المللی در جهان مثل ایران نیست كه هر وقت یك تعطیلاتی برسد همه می روند شمال؛ شما باید یك تصمیمی را چهارشنبه بگیرید بعد بگویید دو شنبه برمی گردیم. نه این طوری نیست.
سه راهکار برای ‌تحول در بخش کشاورزی و رشد امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: برای تامین بهتر غذای مردم و رشد امنیت غذایی در کشور، باید پوست‌اندازی جدیدی در سیاست‌گذاری کشاورزی ایجاد شود و سه تحول اساسی رخ دهد.
سفره ایرانی دیگر در خانه ها جایی ندارد! مردم اعتقاداتی داشتند، «سفره» و کنار هم نشستن را مایه خوشبختی و با هم بودن را قوت قلب و باعث نزدیک شدن خانواده‌ها به هم می‌دانستند. برای سفره‌ای که پهن می‌شد و غذایی که در آن قرار می‌گرفت، احترام خاصی قائل بودند و حریم سفره را پاس می‌داشتند،اما این روزها....
چربی و قند خون بالا عامل گزگز و خواب‌رفتگی پاست یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: چربی خون و قندخون بالا و همچنین غلظت بالای خون باعث گزگز، مورمور شدن و خواب‌رفتگی پا می‌شود و به هنگام خواب، کف پا بسیار داغ می‌شود و فرد را بیدار می‌کند.