نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سبوس گندم، برای سیستم گوارشی مفید است لقمه: سبوس گندم، فیبر غذایی است که در آب حل نمی شو...

  آیا می دانید مهمترین وعده غذایی چیست؟ به طور کلی در شبانه روز سه وعده غذا می خوریم (صبحا...

  کنترل گرسنگی هنگام گرفتن رژیم های لاغری کنترل و غلبه بر گرسنگی از مهمترین مشکلاتی است که ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سر و دست شکستن برای لاغری مرحله‌ای که در اثر آن انرژی ذخیره‌ای در بدن انسان که معمولاً به شکل بافت چربی است بسیار زیاد می‌شود را چاقی می‌گویند. کم‌تحرکی سالانه جان دو میلیون فرد چاق را در جهان می‌گیرد این در حالی است که، پژوهش‌ها نشان می‌دهد 58 درصد مردم جهان از کم‌تحرکی رنج می‌برند که این امر، عامل مشترک نخست در بیماری‌های دوران معاصر به شمار می‌رود.
چرا در رستوران‌ها و هتل‌های ایرانی غذاهای محلی عرضه نمی‌شود؟ یک فعال حوزه گردشگری معتقد است غذای ایرانی نه تنها چیزی از غذاهای کشورهای مشهور کم ندارد، بلکه حرف بسیاری برای گفتن دارد اما گردشگری ایران متولی ندارد و هر روز شاهد یک مدیر و یک تصمیم است.
تغذیه در شرایط بحران كمبود غذا اولین پیامد شرایط بحران می‌باشد كه می‌تواند منجر به قحطی و ایجاد سوء تغذیه‌های پروتئین انرژی وك مبود ریز مغذی‌ها و در نتیجه تشدید شرایط بحران و شیوع انواع بیماری‌ها و یا افزایش مرگ و میر شود.
چرا شهاب حسینی و بهرام رادان و دیگر هنرمندان رستوران‌دار شده‌اند رستوران داری شغلی بسیار وسوسه انگیز است که البته هنرمندان و سلبریتی‌ها به واسطه شهرتی که دارند نیز بسیار وارد این حرفه شده‌اند و موفق و ناموفق بوده‌اند.