نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هویج بستنی یا فالوده بستنی؟ در این روزهای گرم وقتی تشنه می‌شویم، حاضریم از هر ...

  این میوه تابستانی شما را مقابل سرماخوردگی بیمه می کند همچنین میزان پتاسیم موجود در این میوه به میزان 240...

  آدامس بجویم یا نجویم؟ یک دندانپزشک گفت: آدامس همزمان می‌تواند آثار مثبت ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

از نگهداری حلیم و داغ کردن آن به شدت بپرهیزید یک متخصص بهداشت موادغذایی تاکید کرد: «یکی از غذاهای پرطرفدار در ایام ماه مبارک رمضان حلیم است که توصیه می‌شود برای خرید آن حتما به ظاهر مغازه یا رستوران، بهداشت کارکنان و داشتن کارت مجوز بهداشت و... توجه شود.»
صید شب چراغی، زنگ خطری برای صیادان هرمزگانی صید شب‌چراغی یکی از انواع صید غیر اصولی است که صیادان غیر قانونی طی دو سال اخیر در هرمزگان بسیار از آن استفاده می کنند.صیدی که زیست گاه آبزیان در خلیج فارس را به خطر انداخته است.
میوه های مردانه و زنانه تا به حال به این فکر کرده‌اید که میوه‌ها را می‌توان به دو گروه زن و مرد تقسیم کرد؟ همه ما می‌دانیم که تمام میوه‌ها و سبزیجات غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و آنها را باید جزء ضروری و ثابت سفره خود قرار دهیم، اما جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تا آقایان و برعکس.
نکاتی در مورد تغذیه سالمندان پیر شدن به این معنا نیست که فرد باید خود را رها کند و دیگر اهمیتی به سلامت و ظاهر خود ندهد. تغذیه‌ای مناسب و انجام فعالیت‌های جسمی و ذهنی، به عنوان ارکان سلامتی در سنین پیری شناخته می‌شوند. تغذیه متعادل و فعالیت، برای پیشگیری یا جلوگیری از شدت یافتن برخی عوارض مانند پوکی استخوان، تصلب شرائین، کاهش سطح ایمنی بدن و برخی از انواع سرطان‌ها ضروری هستند.