نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قهوه سبز با کدام داروها تداخل دارد پایگاه خبری لقمه: مردم قهوه سبز را برای چاقی، دیاب...

  میکروب‌های مولد مسمومیت غذایی کدامند؟ غذای مسموم همیشه ناشی از خوردن غذای آلوده به سم نی...

  دشمن وزن ایده‌آل را بشناسید درست است که چاق شدن به پرخوری و یا بد غذا خوردن مر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یک راهکار ساده برای افزایش خود‌کفایی روغن پایگاه خبری لقمه: حدود 90 درصد روغن مصرفی مردم از طریق واردات تامین می‌شود و رشد قیمت‌های جهانی هم میزان خروج ارز از کشور را برای تأمین دانه‌های روغنی، هر روز بیشتر می‌کند، این در حالی است که متوسط مصرف روغن در کشور ما 2 برابر استاندارد جهانی است.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.
اولین رستوران را در نوزده سالگی راه اندازی کردم/ غذای ایرانی نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است پایگاه خبری لقمه: شایان شمس سرآشپز برتر سال 1395 مسابقه تلویزیونی دستپخت مسیر موفقیت را با تلاش اما سریع طی کرده است و معتقد است غذاهای اصیل ایرانی به دلیل ضعف اطلاع رسانی محجور مانده اند.
نکات مهم برای استفاده از لبنیات سنتی/ نظارت بر بهداشت لبنیاتی‌های سنتی چطور است پایگاه خبری لقمه: کسی نیست به این دل نگرانی‌ها پاسخی دهد و شفاف بگوید که آیا می‌توان با خیال راحت از لبنیات سنتی استفاده کرد؟