نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا نوشابه های انرژی زا واقعا موثرند؟ لقمه: بر اساس یافته های یک تحقیق جدید، احتمال دارد...

  دانش آموزان در روزهای ابری بیشتر شیر بنوشند مهناز تسلیمی، کارشناس آموزش سلامت آموزش و پرورش در...

  درمان سرماخوردگی با آویشن/ زنان باردار آویشن نخورند یک متخصص گیاهان دارویی با بیان این ‌که درمان سرماخ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز در باره خرید و نگهداری نان در فریزر در فرآیند انجماد همیشه توصیه می‌گردد اگر قطعه نان خیلی بزرگ نباشد، تا حد امكان به صورت كامل (برش نخورده) منجمد گردد، چون در این حالت قابلیت حفظ طعم و بو افزایش می‌یابد.
چگونه اشتهای خود را کاهش دهیم با این روش ها می توانید اشتهای خود را کاهش دهید. تقریبا همه آنهایی که قصد لاغر شدن دارند، به دنبال یافتن بهترین و کارآمدترین راهکارها هستند. اما با اضافه کردن مواد غیرمشخص به غذای خود نمی توانید به طور معجزه آسایی باعث آب شدن چربی های اضافه بشوید.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
برای لاغری هیچ وعده غذایی را حذف نکنید یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با بیان اینکه:« برای داشتن اندامی متناسب لازم است تنوع و کفایت مواد غذایی در تمام وعده های غذایی رعایت شود.» تاکید کرد:« داشتن فعالیت فیزیکی متناسب ضمانت اجرایی برای کاهش وزن دارد.»