نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خواص هشت میوه شیرین مصرف میوه تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کلی بدن و جذب...

  نوشیدنی‌هایی برای تامین آب بدن ورزشکاران یادتان باشد که باید در حین ورزش و البته قبل از آن ...

  مهمترین ویتامین های مکمل برای حفظ سلامت بدن با این حال، بسیاری ازمردم به اندازۀ نیاز بدنشان مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
7 نکته برای غذا خوردن در رستوران پایگاه خبری لقمه: فرقی نمی‌کند که در یک فست‌فود غذای مختصری بخورید و یا در یک رستوران بزرگ شام میل کنید؛ لازم است که منو را با دقت بخوانید به ویژه اگر طرفدار تغذیه‌ی سالم هستید و به غذایتان اهمیت می‌دهید.
اخلاق مداری زیربنای کار حرفه ای من در آشپزی است پایگاه خبری لقمه: سرآشپز رضا جعفریان گفت: سعی کرده ام در درجه اول اخلاق را پیش زمینه کاری خودم قرار دهم و هیچگاه دچار غرور نشوم.
فندق؛ خوشمزه و مغذی و بسیار پرانرژی این میوه‌ی خوشمزه حاوی مواد معدنی و عناصری مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، سلنیوم، روی، آهن و منیزیم می‌باشد و از ویتامین‌های خانواده‌ی ب (B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۵ ،B۶) و ویتامین C ،E و K نیز بی‌بهره نیست.