نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ده خاصیت شکلات خوردن آنها که مرتباً شکلات می خورند کار مفیدی برای قلب ش...

  پرهیز از مصرف شیرینی خامه ای ˈمسعود کیمیاگرˈ در گفت و گویی با اشاره به توصیه ها...

  اهمیت تغذیه مادر در رشد کودک

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چه خوراکی‌هایی شکم را صاف و کدام شکم را چاق می کند؟ همه ما می‌دانیم که ورزش کردن باعث شکل گرفتن و سفت شدن عضلات بدن می‌شود اما بعد از کرانچ‌های بی‌شمار و دراز و نشست‌های نفس گیر، بعضی وقت‌ها می‌بینید شکم‌تان آنطور که باید سفت نشده و حسابی لج‌تان می‌گیرد!
دلیل بلاتکلیفی 17 ساله قانون یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی چیست؟ پایگاه خبری لقمه: «قانون یکپارچه سازی اراضی کشاورزی» سال 85 تصویب شد، اما روز گذشته رئیس سازمان امور اراضی کشاورزی، 17 سال پس از اجرا نشدن این قانون، از وجود اشکال در شیوه‌نامه اجرای قانون خبر داد.
فرهنگ و سنت‌های غذایی مرسوم در کشور چین پایگاه خبری لقمه: جمهوری خلق چین، پر جمعیت ترین کشور جهان است و دو بخش خودمختار به نام های هنگ کنگ و ماکائو دارد. مردم این کشور پهناور، فرهنگ، سنت، اعتقاد، سبک زندگی، پوشاک و باورهای خاص و ویژه ای دارند که نمونه مشابه آن ها را در کمتر کشورهای دنیا می توان شاهد بود.
چرا فلفل‌ها برای سلامتی مفیدند فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین‌های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و B6 است که ویتامین‌های موثر در تبدیل مواد غذایی به انرژی می‌باشند. فلفل دلمه‌ای همچنین گیاهی سرشار از فیبر، پروتئین و آهن می‌باشد.