نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  9 راه برای تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات طرز نگهداری میوه و سبزیجاتدر فصل تابستان آب و هوای...

  8توصیه برای حفظ جوانی و زیبایی بعضی مواد غذایی تنها برای سیر شدن و لذت بردن خورده...

  7 توصیه‌ی غذایی برای گیاه‌خواران گیاه‌خواری الزاماً به این معنی نیست که فرد گیاه‌خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
تغذیه خوب برای داشتن حافظه خوب می‌دانیم هر غذایی که می‌خوریم تاثیر خاصی بر بدن‌مان می‌گذارد و تغییراتی مثبت یا منفی در آن ایجاد می‌کند. البته چنین تغییراتی فقط به جسم محدود نمی‌شود و حتی می‌تواند وضع مغزی و فکری ما را هم تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین مهم است طوری غذا بخوریم که نیازهای مغزمان هم بخوبی تامین شود.
فرآیند رزرو هتل در سیستم‌های رزرواسیون پایگاه خبری لقمه: پس از انتخاب مقصد سفر، در کنار خرید بلیط، اولین کاری که باید انجام دهید، رزرو هتل است. البته انتخاب هتل نیاز به دقت و زمان کافی دارد؛ چراکه محل اقامت در کیفیت سفر تاثیر زیادی می‌گذارد.
طب مدرن یا سنتی؛ کدام‌یک دوای دردهای امروز ماست؟ پایگاه خبری لقمه: دردهای عجیبی از راه رسیده است. می‌گویند پزشکی مدرن از درمان عاجز است. آیا طب سنتی ممکن است بتواند کاستی‌های علم مدرن را جبران کند؟