نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پنیر برای دندان مفید است یا مضر؟ پنیر به دلیل برخورداری از قابلیت خنثی سازی اسید، م...

  7 فایده آب هندوانه آب هندوانه نه تنها یک نوشیدنی گوارا و مناسب برای ف...

  تشخیص علت کمبود وزن، اولین قدم برای درمان لاغری یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه اولین گام در درما...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رنگ درمانی با میوه ها و سبزیجات بسیاری از درمانگران شیوه‌های طبیعی در سراسر جهان بر این باورند که مصرف دست‌کم 5نوع میوه و سبزی در طول روز می‌تواند تاثیر ماندگاری بر حفظ سلامت و تندرستی افراد داشته باشد.
مزاج پاییز و زمستان و تدابیر آن مزاج این فصل، سرد و خشک است. مزاج فصل پائیز در سرما و گرما معتدل، ولی در تری و خشکی همانند بهار به اعتدال نیست چون آفتاب تابستان هوا را کاملاً خشک نموده و اسباب تری در این فصل چندان آشکار نیست.
آیا چیپس خانگی هم بد است؟ بیشتر چیپس ‏های خانگی بسته ‏بندی شفاف دارند. وقتی این بسته ‏بندی ‏ها در معرض نور آفتاب قرار می‏ گیرد، روغن داخل ورقه ‏های سیب‏ زمینی بیشتر پراکسید می ‏شود و ترکیب‌ های مضر بیشتری تولید می‏ کند.
آیا لاغر شدن با آب امکان‌پذیر است؟ یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی بابیان اینکه یکی از عادت‌های غذایی غلط در ایران نوشیدن چای یا قهوه بلافاصله بعد از صرف هر وعده غذایی است، گفت: «این عادت غلط غذایی ممکن است به‌مرورزمان باعث بروز کم‌خونی مخصوصاً در خانم‌ها شود چراکه با رقیق شدن شیره‌های گوارشی عمل هضم به‌خوبی صورت نمی‌گیرد و همچنین ترکیبات موجود در چای مانع جذب برخی از املاح و مواد معدنی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها آهن مخصوصاً آهن با منشأ گیاهی است.»