نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماران برای مصرف محصولات پروبیوتیک با پزشک مشورت کنند یک متخصص تغذیه گفت: محصولات حاوی پروبیوتیک ممنوعیت...

  با خواص درمانی انجیر آشنا شوید یک متخصص طب سنتی اعلام کرد: انجیر میوه‌ای سرشار از...

  مصرف مواد قندی در دوران پیش دبستانی چگونه باشد كارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت توصیه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.
مبتلایان به آسم غذاهای آماده به مصرف نخورند یک فوق تخصص آسم و آلرژی با هشدار نسبت به تشدید آسم و آلرژی بهاره با مصرف غذاهای آماده و رستورانی مصرف غذاهای خانگی و غذاهای بدون افزودنی را به مبتلایان توصیه کرد.
توصیه دکتر کرمانی برای جلوگیری از اشتباهات بعد پرخوری طی چند روز گذشته و یا شب گذشته به مهمانی و یا جشن عروسی یکی از دوستانتان رفته اید و حسابی پرخوری کرده اید؟