نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  احتمال بیشتر تشکیل سنگ کلیه در این افراد | برای جلوگیری از سنگ کلیه چه بخوریم احتمال ابتلا به سنگ کلیه به دلیل عواملی مثل کاهش م...

  اهمیت تغذیه در دوران بارداری تغذیه باید حاوی تمام مواد مورد نیاز برای رشد و نم...

  گردو، ماهی و روغن زیتون موثر در افزایش كلسترول خوب خون عضو هیات مدیره انجمن جراحان قلب ایران درباره نقش ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

از کجا متوجه تازگی مرغ شویم؟ یکی از نکته‌های مهمی که می‌تواند نشان‌دهنده کهنه بودن مرغ باشد، ‌بوی نامطلوب قسمت زیر بال آن است. اگر می‌خواهید از تازه بودن مرغ مطمئن باشید، باید قسمت زیر بال آن را بالا بزنید و بو کنید. بوی بد این قسمت، حاکی از کهنه بودن مرغ است. در مواردی هم فساد مرغ، از نوک بال‌های آن شروع می‌شود.
چگونه تاکسی اینترنتی حق نوبت مردم را می خورند؟ پایگاه خبری لقمه: رونق خرید اینترنتی نان تازه به بلای جان مردم منتظر در صف نانوایی ها تبدیل شده و باعث اتلاف وقت بیش از پیش ایشان می شود.
رژیم های لاغری و ریزش مو رژیم می گیرید که لاغر شوید و با این کار می خواهید اندام متناسب تری داشته باشید و سلامت تان را هم حفظ کنید، اما چند روز یا چند هفته که از شروع برنامه رژیم غذایی می گذرد، موها یکی یکی شروع می کند به ریختن. اگر به وضع قبلی بازگردید، سعی و تلاش تان در این مدت بیهوده بوده است و اگر کاری به کار ریزش موها نداشته باشید هم مشکل دیگری برای خودتان درست خواهید کرد.
ملخ دریایی کلسترول دارد؟ اگر زیاد به چشم‌های ریز و سیاه و آن سبیل بلند و باریک و پاهای سوسکی‌اش زل نزنید و حس کنجکاوی‌تان باعث نشود بدنش را لمس کنید شاید بتوانید برای یک‌بار هم که شده مزه‌اش را بچشید‌. با این ملخ دریایی که به آن میگو می‌گویند غذاهای متنوعی مانند میگو پلو، قلیه میگو، میگو سوخاری، خورش میگو و چیپس میگو تهیه می‌کنند.