نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماران قلبی کله پاچه و سوسیس، کالباس نخورند یک متخصص تغذیه گفت: برای پیشگیری از بیماری‌های قلب...

  بخورنخورهای رشد قدی کودکان اگر منحنی رشد قدی نوزاد نزولی باشد، نشان‌دهنده آن ...

  کودکان ماهی بخورند یا نخورند؟ برخی شواهد حاکی از آن هستند که مصرف ماهی طی باردار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی غذا به حلق کودکمان پرید چه کنیم؟ هر سال، کودکان زیادی در اثر خفگی ناشی از گیر کردن اشیا و مواد غذایی در گلو و انسداد راه هوایی، جان خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که با کمی دقت و ایمن‌سازی محیط اطراف کودک و وسایل‌بازی‌ او می‌توان از بروز بسیاری از این خطرات جلوگیری کرد.
آقایان قبل از نزدیکی چه بخورند؟ اسپرمها معمولا ده تا دوازده هفته برای تکامل، زمان احتیاج دارند به همین دلیل توصیه می شود از ۱۲ هفته قبل از عمل لقاح، مقدار کافی روی، منیزیوم، ویتامین C و A برای تولید اسپرمهای سالم مصرف کنید.
چگونه از سرماخوردگی پیشگیری کنیم؟ شستن دست‌ها! ویروس سرماخوردگی از طریق قطر‌ه‌های میکروسکوپی بیمار منتقل می‌شود. بیمار عطسه می‌کند و قطره‌های ریز در هوا اسپری و روی سطوح اطراف پخش می‌شوند. یا بیمار درون دست خود عطسه می‌کند و با لمس اشیاء، ویروس به همه اشیای دوروبر منتقل می‌شود.
آیا ماست هم خراب می‌شود؟ ماست بعد از گذشت تاریخ انقضا طعمی ترش پیدا می‌کند. البته خوردن ماست ترش هیچ ضرری ندارد اما فایده‌ای هم به بدن نمی‌رساند. از ماست ترش‌شده می‌توان برای تهیه دوغ استفاده کرد اما ارزش غذایی بسیار کمتری نسبت به ماست شیرین دارد.