نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  16 ماده‌ غذایی پاییزی برای لاغری مسلماً هیچ ماده‌ی غذایی معجزه آسایی وجود ندارد که ...

  رعایت تعادل در تغذیه بعد از ماه رمضان پایگاه خبری لقمه: در ماه رمضان به علت کم شدن وعده...

  آدامس می‌تواند به کنترل وزن کمک کند؟ به عقیده‌ متخصصان پژوهش‌های گسترده تری نیاز است تا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نان‌های رژیمی هم چاق می‌كند این روزها وقتی برای خرید نان به برخی از نانوایی‌های فانتزی سری می‌زنیم، با انواع مختلفی از نان‌های حجیم یا نازك و ترد شده‌ای كه حاوی سبوس یا دانه‌هایی چون كنجد، شاهدانه، زیره، مغز آفتابگردان، جو، چاودار یا برخی سبزیجات خشك هستند، مواجه می‌شویم.
آشنایی با 5 جفت غذایی؛ سرشار از خواص فوق‌العاده همه ما می‌دانیم که ترکیب برخی غذاها با هم طعم مطبوعی را ایجاد می‌کند مانند تخم‌مرغ و ژامبون یا کره و عسل ولی برخی غذاها هستند که با ترکیب آن‌ها با هم از خواص مفید آن‌ها بسیار بیشتر و شگفت‌انگیز‌تر بهره‌مند خواهیم شد.
کاهش وزن با دکتر اوز وقتی بحث کاهش وزن به میان می‌آید، دکتر اوز می‌تواند کمک زیادی به شما کند. برنامه کاهش وزن دکتر اوز از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز صدها نفر از افرادی که قصد لاغری داشتند توانسته‌اند فقط با ایجاد تغییر در عادات خود چندین کیلو لاغر شوند.
آقایان قبل از نزدیکی چه بخورند؟ اسپرمها معمولا ده تا دوازده هفته برای تکامل، زمان احتیاج دارند به همین دلیل توصیه می شود از ۱۲ هفته قبل از عمل لقاح، مقدار کافی روی، منیزیوم، ویتامین C و A برای تولید اسپرمهای سالم مصرف کنید.