نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  با این غذاها ماست نخورید ‌یک مشاور تغذیه گفت: برای جلوگیری از دفع آهن باید ...

  سوسیس و کالباس فاسد را چگونه تشخیص دهیم؟ دلایل مضر بودن گوشت فراوری شده پایگاه خبری لقمه: در این مطلب راه های تشخیص سوسیس ...

  افزایش انرژی و تمرکز با این مواد غذایی بسیاری از مواد خوراکی تاثیر درمانی دارند و در اغل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کارخانه‌های مواد غذایی هر روز محصولات شیرین‌تری را روانه بازار می‌‌کنند/ شکر سم سفید بدون آنکه متوجه باشیم قند و شکر بر سر سفره ایرانی، از صبحانه گرفته تا میان وعده‌ها جا خوش کرده است؛ غافل از اینکه این ماده غذایی می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت،‌ چاقی و حتی سرطان باشد.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
گزارشی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی/ گوشت ۴۱ درصد گران شد! پایگاه خبری لقمه: در حالی که حدود ۳ هفته تا شب عید مانده، قیمت ها در بازار کالاهای اساسی رو به بالا است که در این شرایط این سوال مطرح می شود برنامه دولت برای حمایت از مصرف کننده چیست؟
اگر زیاد عرق می کنید، بخوانید برخی از مواد غذایی مانند سیر و پیاز می تواند روی بوی بد عرق تاثیرگذار باشد و موجب افزایش و تغییر در بوی آن شود.