نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کدام بیماران نباید ترشی بخورند؟ یکی از متداول‌ترین توصیه‌ها برای پیشگیری و درمان ب...

  به این دلایل قبل از خواب چای نخورید پژوهشگران به افراد مستعد ابتلا به خون دماغ بویژه ت...

  در 3 ماهه اول بارداری گلپر نخورید! گلپر یکی از معروف‌ترین گیاهان در طب سنتی برای درما...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افراد پرتحرک نیاز به ویتامین D بیشتری دارند/خطر شکستگی استخوان‌ها باپایگاه خبری لقمه : به گفته پژوهشگران، افراد فعال و پرتحرک به منظور کاهش احتمال خطر شکستگی استخوان به میزان ویتامین D بیشتری نیاز دارند.
۱۵ نکته برای تغذیه ای بهتر محققان برای تغذیه ای بهتر ۱۵ نکته را توصیه می‌کنند از جمله اینکه در چای دارچین ریخته شود، گوجه با پوست خورده شود، با افزودن سیر در غذاها آشتی شود و در نهایت در فلفل پاش کمی زردچوبه ریخته شود.
داستان شکلات‌هایی با طعم سوئیسی امروزه کشور اروپایی سوئیس که در دامنه سلسله رشته های کوه های آلپ واقع شده است، به عنوان یکی از کشورهای مشهور در زمینه تولید شکلات در جهان به شمار می‌رود، تا جایی که شکلات سوئیسی تبدیل به یکی از سوغاتی‌های این کشور اروپایی شده است.
لاغری به چه قیمتی؟! با افزایش یافتن مشکل چاقی در بیشتر جوامع و پیروی از رژیم‌های مختلف برای پایین آوردن وزن، برخی از افراد به مصرف قرص‌های رونده هم رو می‌آورند اما واقعیت این است که قرص‌های مذکور، به کاهش وزن کمکی نمی‌کند. محققان معتقدند تا زمانی که این قرص‌ها اثر خود را بگذارد، کالری‌ها مصرف می‌شود و اگر هم وزن پایین بیاید، علت آن از دست دادن آب بدن است.