نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  روش پخت گل کلم

  تاثیر ناچیز طب سوزنی بر چاقی! لقمه: یک پزشک طب سوزنی گفت: طب سوزنی برخلاف داروها...

  آدامس این جویدنی زیان‌آور ما پر از تصورات اشتباهیم. مثلا برخی گمان می‌كنند خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اولین رستوران را در نوزده سالگی راه اندازی کردم/ غذای ایرانی نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است پایگاه خبری لقمه: شایان شمس سرآشپز برتر سال 1395 مسابقه تلویزیونی دستپخت مسیر موفقیت را با تلاش اما سریع طی کرده است و معتقد است غذاهای اصیل ایرانی به دلیل ضعف اطلاع رسانی محجور مانده اند.
مواد رژیمی که شما را چاق می کنند زمانی که افراد به دنبال کاهش وزن می روند، ممکن است هر روشی را امتحان کنند. انواع ورزش ها، رژیم های غذایی و حتی مواد غذایی که به مواد رژیمی شناخته می شوند.
بوفه مدارس و اهمیت تغذیه دانش‌آموزان رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدارس را در برابر مواد غذایی عرضه شده در بوفه، مسئول می‌داند و می‌گوید: اگر خوراکی خلاف دستورالعمل این وزارتخانه در مدرسه عرضه شود مدیران و مسئولان مدرسه باید پاسخگو باشند.
برای لاغری بیش از حد چه بخوریم؟ لاغر و استخوانی هستید؟ خسته‌اید از بس به دنبال لباس‌هایی گشته‌اید که کمی چاق‌تر نشان‌تان بدهند؟ لباس‌هایی که دوست دارید، در تن‌تان زار می‌زنند؟ به انواع و اقسام توصیه‌های چاقی که هر کدام از اقوام و فامیل تجویز کرده‌اند، عمل کرده‌اید اما بی‌فایده بوده؟