نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نصف آووکادو برای کنترل گرسنگی پایگاه خبری لقمه: اگر شما هم جزو افرادی هستید که ا...

  خطر پاستیل برای دندان کودکان پایگاه خبری لقمه:استفاده از پاستیل علاوه بر عوارض...

  برگ بو برای لاغری فوری پایگاه خبری لقمه: برگ بو داراری خواص زیادی است که ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص انار این میوه كه از آن به عنوان میوه‌ای بهشتی یاد می‌شود از قدیم الایام مورد توجه اطباء بوده و برای آن خواص بی‌شماری برشمرده‌اند. در علم نوین پزشكی نیز خواص انار به اثبات رسیده است.
بخور نخورهای خواب‌آلودگی بهاره انواع میوه و آب‌میوه طبیعی حاوی قند هستند و مصرف آن‌ها در طول روز می‌تواند باعث افزایش سطح گلوکز خون، بهبود عملکرد مغز و بالا رفتن میزان هوشیاری شود.
7 توصیه‌ی غذایی برای گیاه‌خواران گیاه‌خواری الزاماً به این معنی نیست که فرد گیاه‌خوار رنگ و روی مایل به سبز داشته باشد و یا از کم خونی رنج ببرد. اما واقعیت این است زمانی که به طور کامل ارتباطتان را با گوشت قطع می‌کنید امکان دارد مشکلاتی برایتان رخ بدهد.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.