نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  5 چربی سالمی که باید مصرف شود لقمه: برای متناسب کردن وزن، یاد بگیرید چگونه برای ...

  نوشیدن 6 فنجان قهوه در روز خطر ابتلا به سرطان رحم را کاهش می‌دهد متخصصان علوم پزشکی دانشگاه هاروارد در یک آزمایش جد...

  رژیم غذایی دشمن مغز را بشناسید رژیم غذایی سرشار از قند برای مغز مضر است.

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ماکارونی و برنج کلسترول را بالا میبرند بعضی ازافرادکه ازکلسترول بالا رنج می برند ، روش هایی راجستجـــــومی نمایندکه بتــــــوانند بر اساس آنها میزان کلسترول LDL خودراکاهش دهندواین امرتنها ازطریق تنظیم یک رژیم غذایی مناســـــب تحقق می یابد . در ادامه به بحث درموردبرنامه های غذایی مختلف می پردازیم که میتواننددرکاهش کلسترول LDL نقش داشته باشند .
اعدادی برای کنترل میزان سلامت بدن؛ دور کمر و کالری عوامل بسیاری می‌توانند نشان‌دهنده میزان سلامت شما باشد. اما دانستن و کنترل برخی از آنها ساده و ضروری است.
کاهش سن ابتلا به دیابت/ 65 درصد تهرانی‌ها دچار اضافه وزن و چاقی رییس پژوهکشده غدد درون‌ریز و متابولیسم کشور ضمن اشاره به عوامل خطر موثر در بیماری‌های متابولیک، نسبت به کاهش سن ابتلا به دیابت در کشور هشدار داد.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.