نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با خوردن این ۷ ماده ی غذایی جوان بمانید اگر همیشه سعی می کنید غذاهای سالم را پیدا کنید و ف...

  بهترین شیوه پخت غذا آن چه خانم های خانه دار باید به آن توجه کنند این ا...

  نکاتی برای خوش مزه تر شدن سوپ جو 27 نکته برای اینکه سوپی خوشمزه‌تر و سالم‌تر بپزید....

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین میوه جایگزین قند و شکر یک کارشناس بهداشت مواد غذایی، از خرما به عنوان میوه ای نام برد که با خوردن ۱۵ گرم آن در روز می توان کم خونی ناشی از کمبود آهن بدن را برطرف کرد.
تاثیر روانی تغذیه بر انسانها چگونه است ؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه در شبانه‌روز، چقدر وقت‌تان صرف خوردن و آشامیدن یا فكركردن به این دو موضوع می‌شود؟ سعی كنید یك روز، زمانی را ‌كه صرف آماده‌‌‌كردن یا خوردن غذا و فكر كردن در مورد این موضوع می‌كنید، ثبت كنید. احتمالا این زمان بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود كه صرف كارهای دیگر می‌كنید.
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
قند خون پایین، احتمال بروز زوال عقل را افزایش می‌دهد تحقیقات جدید نشان داد پایین بودن قند خون در افراد سالخوردۀ مبتلا به دیابت نوع دوم ممکن است خطر بروز زوال عقل را افزایش دهد.