نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دانستنی های بهداشتی سفره ای در گذشته بیشتر از سفره ‏های حصیری و پارچه ای استفا...

  استفاده از ظروف یکبارمصرف شیمیایی سرطانزاست یک متخصص تغذیه گفت: در صورت استفاده از ظروف یکبار ...

  فواید زیره برای افراد چاق یک متخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از حد کالری عامل اصلی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

9 نکته خوب و بد درباره کاهش وزن نتایج جدید مطالعات محققان نشان می دهد، کاهش پنج تا 10 درصد از وزن بدن علاوه بر تقویت سلامت عمومی، خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت را نیز کاهش می دهد اما این کاهش وزن می تواند اثرات سوء نیز داشته باشد.
در هفته چقدر گوشت قرمز بخوریم؟ یک متخصص تغذیه در امور سرطان گفت: مصرف بالای گوشت قرمز و گوشت‌های فرآوری شده که همبرگر و کالباس شامل آن می‌شود می‌تواند از علل ایجاد سرطان روده باشد. حتی گوشت قرمز دودی یا نمک‌سود هم باعث ایجاد مواد سرطان‌زا می‌شود.
تقویت بینایی با مواد غذایی مواد غذایی همواره یکی از نقش‌های حیاتی را در سلامت بدن ایفا می‌کنند و پزشکان در هر مشکل و بیماری خاصی، مصرف برخی مواد غذایی را توصیه و افراد را از خوردن موادی منع می‌کنند. چشم‌ها نیز مانند سایر اندام‌های بدن برای عملکرد خوب به تغذیه سالم نیاز دارد.
پس‌لرزه‌‌های تغییر موقتی نرخ دلار بر سبد مصرفی خانوار بعد از نوسانات نرخ دلار و ایجاد نگرانی مبنی بر افزایش قیمت کالاها، مصرف‌کنندگان باز هم برای تامین برخی کالاهای خود به بازار مراجعه کرده و همین امر، تولیدکنندگان را منجر به بروز رفتار دوگانه کرده است.