نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رابطه گوشت قرمز و دیابت نتایج یک مطالعه گسترده در آمریکا نشان داده است که ...

  قابل توجه کسانی که ترش می کنند اگر با این علایم روبرو هستید، هر چه سریع تر برای ...

  روغن‌های مفید را بشناسید افراد زمانی که نامی از چربی به میان می‌آید، چاقی و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

حفظ خونسردی با نعناع گرچه در گذشته استرس آنقدرها هم شایع نبود، اما طب سنتی نسخه‌های ضداضطراب موثری دارد که می‌تواند در قرن بیست و یکم به کمک شما بیاید تا بار دیگر لذت آرامش را بچشید.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
لطفا لبنیات آلوده نوش جان نكنید! نتایج دو تحقیق انجام شده در سال های 90، 91 و 92 نشان داد كه تمام فرآورده های لبنی سنتی كه بدون طی هیچ گونه مرحله پاستوریزاسیون و میكروب زدایی، به صورت فله و در فرآیند تولید به مصرف، از دامداری ها به مغازه های عرضه لبنیات سنتی حمل شده اند، دارای آلودگی میكروبی و باكتریایی بوده اند.
شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.