نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه های داشتن ابروهای پرپشت و پهن پهنای مناسب و پرپشت و خوش فرم تأثیر زیادی در آراست...

  روغن‌ زیتون را حرارت ندهید کارشناسان تغذیه در چند مطالعه مختلف تاکید کردند که...

  ویتامین ضد پوسیدگی دندان را بشناسید مشخص شد در کودکانی که دچار کمبود ویتامین D هستند، ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردنی های خواب آور کدامند؟ غذاهایی که میل می کنید، می توانند به شما احساس انرژی یا کسالت و خواب آلودگی بدهند. در واقع خوردن یک وعده غذایی ممکن است از شما یک فرد پر انرژی بسازد و غذای دیگری شما را خسته و خواب آلوده کند. اثرات اصلی مواد غذایی را می توان به محتویات آنها نسبت داد و اینکه چگونه بدن ما نسبت به آنها واکنش نشان می دهد.
چرا باید دور هم غذا بخوریم؟ بچه که بودیم، جمعه‌ها برایمان روز دیگری بود. پدر و مادر، خواهرها و برادرها همگی کنار هم سرسفره می‌نشستیم. صبح جمعه یا املت داشتیم یا نیمرو با سنگك داغ. ظهر بوی خورش قورمه‌سبزی مستمان می‌کرد.
آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.
آشنایی با رژیم لاغری بر اساس مشخصات هورمونی/2 هر بیماری یا اختلالات هورمونی می‌تواند منشأ چاقی و اضافه‌وزن باشد. به همین دلیل لازم است که در دوره‌ی یائسگی، مصرف قرص‌های ضد بارداری یا بلوغ تغذیه‌ی سالمی در پیش بگیرید و حتماً ورزش کنید.