نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این 10 غذا پوستتان پیر می شود تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا پس از چندین روز تعطیل...

  سندرم روده تحریک پذیر و دوری از FOODMAP ها پایگاه خبری لقمه: سندرم روده تحریك پذیر یك بیماری ...

  کربوهیدرات بخورید و وزن کم کنید می توان با رعایت چند نکته غذایی از خوردن کربوهیدرا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شرایط لازم برای درمان چاقی با جراحی یک متخصص و فلوشیپ جراحی چاقی معتقد است که اگر معایب چاقی و معایب عمل جراحی را برای مقایسه با هم در دوکفه ترازو قرار دهیم، بدون شک معایب چاقی سنگین تر خواهدبود.
میزان ماندگاری گوشت قرمز و ماهی متخصصان تغذیه می گویند: گوشت یخ زده پس از یکسال از زمان ذبح تمام ارزش غذایی خود را از دست داده و به تفاله تبدیل می‌شود اما در موارد زیادی گوشت‌های یخ زده وارداتی تنها چند روز مانده به یکسال در کشور به فروش می‌روند.
میوه های ممنوعه برای دیابتی ها/دیابتی ها شیر را از برنامه غذایی حذف نکنند یک عضو هیات علمی دانشکده تغذیه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بیش از 10 درصد جمعیت کشور را افراد مبتلا به دیابت تشکیل می دهند، شیوه زندگی مردم را علت اصلی افزایش آمار ابتلا به دیابت دانست و تاکید کرد:« ذائقه کودکان ما از سنین کم به مصرف مواد شیرین آشنا می شود لذا در بزرگسالی تمایل زیادی به مصرف شیرینی جات پیدا می کنند.»
ناهار سالم لقمه: اکثر ما تا زمانی ‌که شکم‌مان به قاروقور نیفتد به فکر تهیه ناهار نمی‌افتیم. بعد از احساس گرسنگی هم هر چه به دستمان برسد می‌خوریم تا خودمان را سیر کنیم...