نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم غذایی دیابتی ها چیست؟ افراد مبتلا به دیابت نوع اول باید انسولین مورد نیا...

  حقایقی درباره اعتیاد به شکر ترک شکر رایج‌ترین تقاضای مردم در حال حاضر است، مثل...

  چرا باید بادمجان بخوریم؟ اگرچه بادمجان از جمله مواد خوراکی پرطرفدار نیست ام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه زنان از کودکی تا سالمندی نسل های گذشته عادات غذایی خود را عیناً به نسل های فعلی منتقل می کنند و همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد عادات غذایی درست یا غلط در آغازین سال های زندگی، در دوران نوپایی و کودکی شکل می گیرد، در این دوران عدم برخورداری دختران از تغذیه مناسب، متعادل و متنوع آنها را به سمت سوءتغذیه سوق می دهد و بارزترین آثار عدم دسترسی آنها به ریزمغزهای گوناگون را می توان در بیماری های جسمی دوره های مختلف زندگیشان مشاهده کرد.
خواص عناب/بهترین روش مصرف عناب چیست؟ پایگاه خبری لقمه: عناب یکی از گیاهانی است که در نیمه شمالی ایران به‌طور طبیعی رشد می‌کند و به‌ دلیل استفاده از میوه‌های آن، در نقاط مختلف نیز کشت می‌شود. عناب درختچه‌ای با برگ‌های سبز براق و فاقد کرک یا با کرک‌های بسیار پراکنده است.
کوکاکولا چطور بزرگ شد و بزرگ ماند پایگاه خبری لقمه: در یک مطالعه جدید بر روی بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکا، کوکاکولا به عنوان بهترین مکان برای کار و رشد شغلی رتبه‌بندی شد.
مصرف زیاد گوشت و نمک فراوان سبب ایجاد سنگ کلیه می‌شود پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دلایل ابتلا به بیماری سنگ کلیه، گفت: کلیه‌های ۱۲ درصد مردم ایران سنگ ساز است و این میزان در آینده رشد فزاینده دارد.