نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکاتی در خصوص تغذیه زنان باردار دکتر ربابه شیخ الاسلام تغذیه دوران بارداری را بسیا...

  درمان سرماخوردگی با آویشن/ زنان باردار آویشن نخورند یک متخصص گیاهان دارویی با بیان این ‌که درمان سرماخ...

  مصرف غذاهای آماده، توده های متورم دور پلك را تشدید می كند دكتر شاهرخ میلان در گفت و گویی افزود: این توده های...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب دستگاه گوارش می‌شود یک فوق تخصص گوارش کودکان با اشاره به اینکه عدم درمان خونریزی‌های گوارشی کودکان تاثیرات سوئی بر رشد و وضعیت قلبی آنان دارد، گفت: مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب به مخاط دستگاه گوارش خواهد شد؛ بنابراین کودکانی که زمینه آلرژی‌های غذایی دارند در صورت مصرف شیر گاو، دچار خونریزی‌های گوارشی می‌شوند.
دستاوردهای سفرهای استانی رئیسی به خوزستان چه بود؟ پایگاه خبری لقمه: رئیسی وعده داده بود که به پاستورنشینی قناعت نخواهد کرد و اجرای این وعده را هم به فاصله دو روز از آغاز رسمی دولتش و با سفر به خوزستان تشنه و ملتهب آغاز کرد و برای سرزمین نفت با مردمانی نجیب و صبور، ۳۴ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.
سبزیجات اکسیر جوانی‌ و داروی کاهش وزن کدام هستند؟ سبز رنگ شادی و نشاط است. وقتی میوه و سبزیجات سبز رنگ را به آشپزخانه می‌آورید علاوه بر خوشحالی بیشتر، به سلامت بدن‌تان کمک می‌کنید.
این عادت‌ها کلیه شما را از بین می برد کلیه‌ها برای سلامتی بدن اهمیتی فراتر از تصور ما دارند که به‌دلیل این نقش حیاتی و انکارناپذیر در بدن، سزاوار توجه و مهربانی بیشتری هستند.