نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تصفیه یونهای آب برای قلب مضر است یک متخصص تغذیه گفت: ‌‌آبهایی که توسط تصفیه‌کننده‌ه...

  به بچه‌های لاغر، ‌بستنی بدهید خیلی از والدین از بدغذا بودن یا کمبود وزن بچه‌های ...

  آزمون غذا در فصل امتحانات مادران هرکاری می‌کنند تا به خیال خود فرزندانشان از...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
غذاهای پرخاصیت و ضد پیری را بشناسید تلاش کنید چربی اشباع شده بیش از 7 درصد کالری دریافتی شما را تشکیل ندهد. غذاهای پر خاصیت مانند شکلات تلخ را فراموش نکنید.
لاغری آسان با 10 سم زدای طبیعی هنگامی که در حال اجرای برنامه سم زدایی خود هستید، حتماً ظرف غذایی را همراه خود داشته باشید تا غذاهای مورد نیاز در این دوره را بتوانید با خود به هر جایی ببرید؛ از محل کار گرفته تا مهمانی خانه دوستان.
12 علامت و هشدار که نشان می دهد به اندازه کافی آب نمی نوشید اگر به مقدار کافی آب ننوشید و به انداز کافی آن را دریافت نکنید بدنتان دچار یک سری علائم و مشکلات خواهد شد در ادامه به آنان اشاره می کنیم.