نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه ورزشکاران نوجوان می توانند با پروتئین عضله سازی کنند؟ پایگاه خبری لقمه: تمرین باعث ساخت عضله می شود:اگرچ...

  خوردنی های زرد رنگ پر خاصیت زرد رنگی‌ است آرامش‌بخش و شادی‌آفرین. با دیدن این ...

  کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر نیستند؟ مصرف روزانه سیب به علت كند كردن روند جذب قند در بد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.
جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
اقدامات متنوعی که شهرداری در حمایت از رستوران‌داران می‌تواند انجام دهد پایگاه خبری لقمه: شهرداری تهران می‌تواند در حمایت از رستوران‌داران اقدامات متنوعی را انجام دهد. البته، برنامه‌ها و اقدامات وابسته به سیاست‌ها و اولویت‌های هر شهرداری خاصی هستند و ممکن است در هر شهر و شرایط متفاوت باشند.
درمان آکنه با محلول‌های خوراکی تا به حال شده كه شب هنگام خواب ناگهان ببینید یك جوش زشت و چركی روی صورت‌تان خودنمایی می‌كند، در حالی كه فردا به یك مهمانی دعوت هستید یا می‌خواهید با فردی ملاقات كنید كه برایتان اهمیت زیادی دارد.