نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف مواد قندی در دوران پیش دبستانی چگونه باشد كارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت توصیه ...

  میان وعده های مناسب مدرسه با شروع فصل تحصیل و مدرسه دادن میان وعده های سالم ...

  ویتامین K دوست دار استخوان پایگاه خبری لقمه: در حالی که کلسیم و ویتامین D اغل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری شکم، با کمک دکتر اوز! داشتن یک شکم صاف دست‌یافتنی است؛ به شرطی که فوت و فن‌هایش را بدانید! در ادامه مطلب، سؤالات و پاسخ‌هایی را خواهید دید که توسط دکتر مهمت اوز طراحی شده است و به این ترتیب در راه کوچک کردن شکم خود متوجه اشتباه‌هایتان خواهید شد و البته با نکته‌هایی طلایی آشنا می‌شوید که می‌توانید از آنها برای کوچک کردن شکمتان استفاده کنید.
وقتی غذا به حلق کودکمان پرید چه کنیم؟ هر سال، کودکان زیادی در اثر خفگی ناشی از گیر کردن اشیا و مواد غذایی در گلو و انسداد راه هوایی، جان خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که با کمی دقت و ایمن‌سازی محیط اطراف کودک و وسایل‌بازی‌ او می‌توان از بروز بسیاری از این خطرات جلوگیری کرد.
5 دلیل خوب برای مصرف نان نان برکت سفره‌ها و پایه و اساس تغذیه‌ی ما را تشکیل می‌دهد و مصرف آن از اهمیت زیادی برخوردار است.
آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟/با بهترین روش های فریز کردن مواد غذایی آشنا شوید آیا فکر می‌کنید خوراکی‌های منجمد در مقایسه با محصولات تازه ارزش غذایی کمتری دارند؟ آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است وقت آن رسیده که با این باور نادرست خداحافظی کنید. همه چیز به همین سادگی نیست. چون فریز کردن مواد غذایی شرایط خاصی دارد که اگر رعایت نشوند، روی ارزش غذایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در این باره توضیح می‌دهد.