نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قهوه نوش‌ها خوش بین‌تر هستند دانشمندان می‌گویند نوشیدن قهوه به خوش بینی کمک می‌...

  هفت ماده غذایی برای تقویت سلامت جسمی این منابع غذایی سرشار از ویتامین ‍‍C و E ، آهن و ک...

  رابطه آب سرد و سکته قلبی آب سرد سبب اسپاسم و گرفتگی رگ های قلب می شود و خط...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه هم بخوریم هم لاغر بمانیم! حرف از رژیم‌های لاغری که می‌شود همه به یاد گرسنگی و ضعف و بی‌حالی می‌افتند! درحالی که متخصصان علم تغذیه معتقدند رژیم‌های لاغری نباید هرگز باعث ذره‌ای گرسنگی شوند.
کارخانه‌های مواد غذایی هر روز محصولات شیرین‌تری را روانه بازار می‌‌کنند/ شکر سم سفید بدون آنکه متوجه باشیم قند و شکر بر سر سفره ایرانی، از صبحانه گرفته تا میان وعده‌ها جا خوش کرده است؛ غافل از اینکه این ماده غذایی می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت،‌ چاقی و حتی سرطان باشد.
تغذیه زنان از کودکی تا سالمندی نسل های گذشته عادات غذایی خود را عیناً به نسل های فعلی منتقل می کنند و همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد عادات غذایی درست یا غلط در آغازین سال های زندگی، در دوران نوپایی و کودکی شکل می گیرد، در این دوران عدم برخورداری دختران از تغذیه مناسب، متعادل و متنوع آنها را به سمت سوءتغذیه سوق می دهد و بارزترین آثار عدم دسترسی آنها به ریزمغزهای گوناگون را می توان در بیماری های جسمی دوره های مختلف زندگیشان مشاهده کرد.
چگونه خواص ضدسرطانی سبزیجات را حفظ کنیم؟ متخصصان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند شیوه پخت کلم بروکلی و سبزیجات مشابه آن در حفظ خواص ضدسرطانی آنها تاثیر قابل توجهی دارد.