نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  وقتی انگور می‌خورید، حتماً هسته‌اش را بجوید روغن هسته انگور ترکیب‌های آنتی‌اکسیدانی و فنولی نس...

  آرام خوردن و درست جویدن غذا در توصیه های بهداشتی همیشه به خوردن غذا با آرامش و...

  چرا باید همراه غذا پیاز بخوریم ترکیبات گوگرددار در پیاز عضلات صاف ریه را تحریک کر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شلغم و خواص دارویی آن شلغم جزو سبزیجات ریشه‌ای (غده‌ای) با طعمی نسبتا تلخ شناخته شده است که هم ریشه‌ آن و هم برگ‌هایش قابل مصرف هستند. هرچند که تراکم ترکیبات و مواد مغذی موجود در برگ‌ها، بیشتر از خود شلغم است.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
نکاتی کلیدی برای پخت سالم ترین و خوشمزه ترین کباب ها لقمه: بیشتر خانواده های ایرانی به بیرون رفتن علاقه زیادی دارند، رفتن به طبیعت و درست کردن غذاهایی مانند کباب است اما اینکه بهترین، سالم ترین و خوشمزه ترین روش برای پخت انواع کباب چیست، سوالی است که در ادامه با اشاره به نکته هایی کوتاه و کاربردی به آن پاسخ خواهیم داد ...
روش‌های پیدا کردن بهترین رستوران‌ها در سفر پایگاه خبری لقمه: یکی از لذت‌های هر سفری، خوردن غذای با کیفیت در رستوران‌های خوب است. اما با گسترش صنعت غذا و بازار رستوران‌های رنگارنگ یافتن بهترین رستوران‌ها برای مسافران غریب کار چندان ساده‌ای نیست. با استفاده از این راهنماها و روش‌ها، احتمالاً می‌توانید بهترین رستوران را در سفر خود پیدا کنید و تجربه‌ی خوبی از غذاهای محلی به دست آورید.