نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خونریزی هنگام مسواک زدن علامت وجود جرم دندانی است یک دندانپزشک گفت: اولین علامت وجود جرم، خونریزی هن...

  رابطه گوشت قرمز و دیابت نتایج یک مطالعه گسترده در آمریکا نشان داده است که ...

  اضافه وزن در کمین کودکان مادران سیگاری‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کودکا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چطور سایز شکم خود را کوچک کنیم؟ در دنیای پیشرفته امروز هر روز یک روش به عنوان روش لاغری شکم معرفی می‌شود و با معرفی روش‌های جدیدتر، شیوه‌های قدیمی‌تر به کل فراموش می‌شوند.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
ریزش مو با رژیم غذایی مناسب تا حد زیادی برطرف می‌شود سید حسین حسینی رئیس اداره غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی نیشابوراظهار داشت: کم‌خونی یکی از علت‌های اصلی ریزش مو است که برای رفع آن، مصرف مواد غذایی غنی از آهن مانند گوشت، غلات کامل، سبزیجات برگی سبز تیره، تخم مرغ، خرما و کشمش توصیه می‌شود.
لاغری به چه قیمتی؟! با افزایش یافتن مشکل چاقی در بیشتر جوامع و پیروی از رژیم‌های مختلف برای پایین آوردن وزن، برخی از افراد به مصرف قرص‌های رونده هم رو می‌آورند اما واقعیت این است که قرص‌های مذکور، به کاهش وزن کمکی نمی‌کند. محققان معتقدند تا زمانی که این قرص‌ها اثر خود را بگذارد، کالری‌ها مصرف می‌شود و اگر هم وزن پایین بیاید، علت آن از دست دادن آب بدن است.