نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف نابجای ویتامین C و d نارسایی کلیه را به همراه دارد مصرف مداوم و بیش از حد ویتامینهای C و d سبب بروز ا...

  آیا رژیم اهالی قطب شمال را امتحان کرده اید؟ رژیم غذایی که مخصوص اهالی شمالی جهان است سبب کاهش ...

  آسکورفیت بخورید! سرما نخورید! روزانه mg 5000 ویتامین C جهت پیشگیری از آنفولانزا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.
قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.
آیا رنگها بر ذائقه تاثیر میگذارند؟ نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد، رنگ هایی که برای منزل انتخاب می کنید می تواند روی ذائقه اعضای خانواده تأثیر بگذارد، خواب را بهبود دهد و حتی زندگی را بانشاط کند! اما چگونه؟
اگر رژیم غذایی بگیرید دیرتر پیر می شوید! تحقیقات نشان می‌دهد که اگر میزان کالری‌های دریافتی تا 40 درصد کاهش یابند روند پیری سلول‌ها آهسته شده و عمر طولانی خواهد شد، از این رو محققان تلاش می‌کنند راهی پیدا کنند تا تأثیرات محدودیت کالری روی مغز را با یک دارو تقلید کنند.